Klachten

Wij willen graag dat onze bewoners en cliënten blij en tevreden zijn. Als iemand ontevreden is of zich zorgen maakt, dan horen we dat graag.

Niet tevreden? Praat erover!

Praat met een begeleider, vertegenwoordiger, vriend of familie. Probeer om samen tot overeenstemming te komen.

Kom je er samen niet uit?

Dan bieden wij hulp om met elkaar tot een oplossing te komen. Welke oplossing er ook wordt gekozen, de klacht of het probleem wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Ga in gesprek met:

  • De klachtenfunctionaris
  • Vertrouwenspersoon dagelijkse zorg
  • Vertrouwenspersoon onvrijwillige zorg
  • De klachtencommissie

De klachtenfunctionaris

Hij werkt bij Cavent, maar is een onpartijdige gespreksleider, die luistert naar alle betrokken partijen. Hij probeert om tot een gezamenlijke oplossing te komen. En helpt je verder met je klacht.

Nico Luitwieler
T 0186 – 636 100
E n.luitwieler@cavent.nl
(Maandag t/m vrijdag. Van 9.00 tot 17.00 uur)

Vertrouwenspersonen LSR

Zij werken bij het LSR (Landelijk steunpunt (mede)zeggenschap) en zijn onafhankelijk. Zij geven begeleiding in de stappen die nodig zijn voor een oplossing.

Vertrouwenspersoon dagelijkse zorg.
Voor klachten over dagelijkse zorg of wonen.

Laura Graumans-Verheijen
T 06-15 33 11 36
E l.graumans@hetlsr.nl
(Maandag, dinsdag en donderdag. Van 9.00 tot 17.00 uur )

Vertrouwenspersonen onvrijwillige zorg (*Wzd).
Voor klachten over niet vrijwillige beperkingen (van vrijheid).

Anja Noorlander
T 06 -25 27 26 97
E a.noorlander@hetlsr.nl
(Dinsdag, donderdag en vrijdag. Van 9.00 tot 17.00 uur)

Marijke Mulder
T 06 – 15 12 78 74
E m.mulder@hetlsr.nl
(Maandag, dinsdag, woensdag. Van 9.00 tot 17.00 uur)

*Wzd betekent Wet zorg en dwang.

De klachtencommissie

Een officiële klacht kan direct naar de klachtencommissie worden gestuurd. De klachtencommissie bestaat uit mensen die niet bij Cavent werken. Zij horen iedereen die betrokken is en onderzoeken of de klacht terecht is. Zij adviseren de directeur die de klacht daarna beoordeelt. Lucas Sloter (voorzitter), Jeanette Maat en Mariëtta van Dorp vormen samen de klachtencommissie.

Je kunt je klacht op verschillende manieren sturen:

  • Vul het klachtenformulier in onderaan deze pagina.

Na het invullen, neemt de klachtenfunctionaris contact met je op om je klacht te bespreken en eventueel te helpen bij het indienen bij de klachtencommissie.

Deze komt binnen bij de klachtenfunctionaris. Hij neemt contact met je op om je klacht te bespreken en eventueel te helpen bij het indienen bij de klachtencommissie.

  • Stuur een brief naar:
    Klachtencommissie Cavent
    T.a.v. Ambtelijk secretaris klachtencommissie
    De Vriesstraat 22
    3261 PC Oud-Beijerland

Landelijke geschillencommissie

Als een klacht niet wordt opgelost, wordt het een geschil.

Geschillencommissie Zorg
070 – 310 53 80
de geschillencommissiezorg.nl

Klachtenformulier

Naam(Vereist)
Ik wil graag...

Praat erover

Bij Cavent

Ben je ontevreden of heb je een klacht? Blijf er niet mee rondlopen. De klachtenfunctionaris staat je graag te woord.

Of bel 0186 - 636100